Вже під час презентації виявилось, що Fiat 500 EV запускається в кузові кабріолет та пропонує унікальні відчуття від драйву компактного автомобіля без стаціонарного даху. Згодом, виробник випустить стандартну модель з жорстким дахом. Екстер҆ єр нового 500-го має схожі риси з попередником, але завдяки акцентам на світлодіодній оптиці відрізнити два покоління одне від одного дуже просто.
В технічному плані Fiat 500 EV привертає увагу акумулятором потужністю 42 кВт/год, який дозволить долати біля 320 км без додаткової підзарядки. Електричний двигун розвиває 117 к.с., і це дозволить прискорюватись з 0 до 100 км/год за 9 секунд. Максимальна швидкість хетчбека складає 140 км/год. Зарядка від домашньої мережі триває трохи більше 6 годин, що є непоганим результатом. В 500 EV значно розширено функціонал роботи систем автомобіля, який складається з трьох стандартних режимів – комфортний, економний та спортивний.
Інтер҆ єр Fiat 500 EV значно кращий ніж у попередника. Приладова панель має візуальні ефекти, а центральна консоль складається з двох зон – кліматичної установки та сенсорного екрана мультимедійної системи. Якість матеріалів оздоблення на високому рівні і відповідає очікуванням потенційних клієнтів. 500 EV повинен сподобатись просунутій молоді, яка не уявляє своє життя без смартфона. Єдине що бентежить – це маленький багажний відсік обємом 182 літри.
На Європейський ринок Fiat 500 EV потрапить у специфікації La Prima, можливо тому вартість хетчбека складатиме 35 тисяч євро, що значно дорожче конкурентів. Але данна модифікація включатиме в себе світлодіодні фари, шкіряне оздобленння салону та 17-дюймові легкосплавні диски…